Více než 80% mladých používají smartphone pro nákupy

Nakupte investiční zlato a stříbro od společnosti Bessergold on-line nebo v kanceláři na Praze 1.V tomto případě, aplikace se zdají být výhodnější než mobilních webových stránkách. Online nakupování, nakupování pomocí mobilního telefonu, smartphone nakupování, nakupování na internetu, smartphone nákupní výhody, nejlepší online nakupování webové stránky, on-line nákupy nebo maloobchodní nákupy, nákupy mobilní telefon, indická express, indická express novinky Pouze menšina smartphone nakupujících skutečně provést nákup , (Zdroj: Thinkstock Images) Více než osm z 10 mladých dospělých používat své smartphony na nákupy, průzkum ukázal. Zjištění, podle digitální marketingová firma Regalix, ukázal, že monstrózní 83 procent používal jejich pokročilých chytrých telefonů na nějakou on-line maloobchodní nákupy, emarketer.com hlášeny ve středu. Navzdory tomu pouze menšina smartphone nakupujících byly skutečně nákupu s žádným významným frekvenci. Pouze 28 procent respondentů udělali týdenní nákup prostřednictvím jejich zařízení. Jedna třetina dotázaných si koupili něco přes smartphone měsíčně, zatímco jedna čtvrtina tak učinil na čtvrtletní bázi. Dále, 94 procent respondentů vyplynulo, že aplikace byly mnohem pohodlnější než mobilních webových stránkách. Nicméně, citovat příklad Myntra – An oděv zaměřené e-commerce platformy vlastněné Flipkart – Studie ukázala, že indičtí spotřebitelé stále dávají přednost flexibilitu mít možnost buď pomocí mobilního webu nebo nativní aplikace. Myntra vzal na platformě aplikací pouze v roce 2015, ale re-zahájila svůj mobilní web na počátku roku 2016. Je zajímavé, že jen 19 procent uživatelů chytrých telefonů přiznal k bytí ovlivněn mobilní reklamy. Téměř polovina respondentů uvedla, že reklama nikdy ovlivnil jejich, zatímco jen něco málo přes jednu třetinu si ani nevšiml, mobilní reklamy, průzkum poznamenal. Studie byla založena na září 2016 průzkumu dospělých majitelů chytrých telefonů do 35 let v Indii pod taktovkou Regalix.