Jak shodit váhu po porodu

Nejdůležitější věc, kterou máme tendenci ignorovat je udržet hydratovanou. Nový Matka by měla udržet sama hydratované po celou dobu. 183 AKCIE FacebookTwitterGoogle + E-mail By: IANS | New Delhi | Zveřejněno: 26 prosince 2016 21:12  Krásná těhotná žena dělá sport v létě parku. Udržet si hydratovaná a konzumovat dostatečné kalorií. (Zdroj: Thinkstock Images) Je velmi důležité pečovat o své tělo po porodu dítěte, protože tělo se stává velmi slabý interně i externě z důvodu hormonálních změn v mladé matky. Udržet si hydratovaná a konzumovat dostatečné kalorií, říká expert. Celebrity fitness trenér Yogesh Bhateja sdílí některé klíčové prvky, které jim pomůže v brzké uzdravení a dostat se zpět do formy v zdravějšímu způsobu. * Nejdůležitější věc, kterou máme tendenci ignorovat je udržet hydratovaná. Nový Matka by měla udržet sama hydratované po celou dobu. * Každé ráno je to nezbytné k tomu dechová cvičení. To zklidňuje nervový systém a přináší zásadní kyslík do vašich hojení tkání. * Konzumujte dostatečné kalorií: poporodním obdobím je doba, kdy vaše tělo prošlo velkým stresem a dostane slabší. Hormonální změny se stane, … jíst dostatečné množství kalorií obnovit, zejména počáteční šest týdnů, které jsou velmi důležité. * Jezte stravu bohatou na proteiny, esenciálních mastných kyselin a antioxidantů. Některé z nich mohou být: * Zdroje bílkovin: zelená zelenina, kuřecí maso, ryby, vejce, mléčné výrobky a fazole. * Dobrá Mastné kyseliny: avokádo, vlašské ořechy, extra panenský olivový olej, sýr, Chia semena a celá vejce.